Sonntag, 16. August 2015

33/52

a portrait of my youngest child once a week every week in 2015

it was extremely hot this week. we struggled to be outside in the afternoons - but as soon as the sun faded it was our time to play outside. she climbed the slide backwards and forwards. so much fun watching her!

verlinkt mit Jodi

Kommentare:

  1. Diese Patschehändchen. Diese Anstrengung, die Rutsche unbedingt erklimmen zu wollen. Was für ein besonderer Moment. LG mila

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ja so habe ich das auch gedacht! und ich hatte zufällig die Kamera dabei! so ein Glück!

      Löschen
  2. Gorgeous! looks like she's having a great time!

    AntwortenLöschen
  3. She is so busy & cheerfull ;)) Hugs & Kisses, Nicole

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hab so vielen Dank für die lieben warmen Worte liebe Nicole :)

      Löschen